"MasterChef Junior" najwyżej wyceniony w marcowym cenniku TVN
Pierwszą edycję "MasterChef Junior" wygrała 11-letnia Natalia Paździor ze Zbludowic (fot. TVN)
TVN Media, biuro reklamy Grupy TVN, rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego w TVN na marzec br. Najdroższą pozycją w cenniku jest, podobnie jak w marcu ub.r., kulinarny show "MasterChef Junior".
Za 30-sekundowy spot przy programie, który emitowany jest w niedziele o 20, trzeba zapłacić maksymalnie 59,2 tys. zł (wszystkie ceny netto) – o 0,9 proc. więcej, niż w marcu ub.r. Pierwszą edycję "MasterChef Junior" wiosną ub.r. oglądało w TVN średnio 2,85 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement).
W marcowym cenniku TVN wysoko wyceniono również pokazywane w czwartki o 21.30 ”Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler (ceny reklam przy tej pozycji sięgają 52,8 tys. zł - o 0,2 proc. więcej, niż rok wcześniej) i ”Fakty TVN (ceny dochodzą do 48,7 tys. zł - o 1,4 proc. mniej).
(KOZ, 24.02.2017)