"Idol" najdroższy w marcowym cenniku Polsatu
"Idol" wrócił do ramówki Polsatu po 12-letniej przerwie (fot. materiały prasowe)
Polsat Media, biuro reklamy Grupy Polsat, rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego głównej anteny na marzec br. Najdroższą pozycją w cenniku Polsatu jest program rozrywkowy "Idol", który wrócił do ramówki po 12-letniej przerwie.
Za 30-sekundową reklamę przy "Idolu", emitowanym w środy o godz. 20, trzeba zapłacić do 61,5 tys. zł.
W cenniku Polsatu wysoko wyceniono również "Pogodę" po niedzielnych "Wydarzeniach" (ceny reklam sięgają 60,5 tys. zł), poniedziałkowy "Megahit" (do 57,2 tys. zł), pokazywany w piątki o 20 "Kabaret na żywo" (do 56,7 tys. zł) i nadawane w niedziele o 17.45 powtórki programu "Nasz nowy dom" (do 55,8 tys. zł).
(KOZ, 24.02.2017)