Uczestnicy Papaya Young Directors zrobią reklamy dla dziewięciu firm

W tym roku młodzi reżyserzy startujący w konkursie Papaya Young Directors będą realizować filmy dla marek Allegro, Link 4, Co Jest Grane 24, Radio Zet Chilli, Hortex, Black Red White, Rossmann, MasterCard i Huawei.
Papaya Young Directors to konkurs dla młodych reżyserów, studentów i absolwentów szkół wyższych, którzy ukończyli 18 lat, ale nie przekroczyli 35. Zadaniem konkursowym jest napisanie treatmentów oraz realizacja reklam. Prace ocenią dyrektorzy kreatywni agencji reklamowych, twórcy z branży filmowej i reklamowej, którzy wybiorą najlepsze propozycje do realizacji. Reżyserzy mają miesiąc na przygotowanie filmu, wezmą też udział w specjalnych warsztatach z profesjonalistami. Każdy z finalistów otrzymuje od organizatorów budżet na realizację produkcji. Pula nagród w 2017 roku to 80 tys. zł. Ogłoszenie zwycięzców IV edycji konkursu - 7 czerwca.
(AMS, 23.02.2017)
