Dyrektor marketingu zarabia średnio od 25 tys. do 40 tys. zł

fot. za pixabay.com
Dyrektorzy sprzedaży mogą liczyć na pensje nawet powyżej 50 tys. zł brutto miesięcznie – wynika z najnowszego raportu płacowego opracowanego przez Spring Professional.
[Zarobki podane w wartościach brutto]
Raport zawiera dane na temat wynagrodzeń w różnych sektorach, wraz z informacjami o najwyższych i najniższych pensjach. Z zestawienia wynika, że dyrektor marketingu zarabia średnio od 25 tys. do 40 tys. zł miesięcznie, a brand director 22-34 tys. zł. Co najmniej 15 tys. zł otrzyma kierownik marketingu.
W sektorze marketingu po kilkanaście tysięcyzłotych otrzymują pracownicy na stanowiskach menedżerskich: brand manager (5-14 tys. zł), e-commerce manager i manager marketingu internetowego (10-20 tys. zł), CRM manager (9-14 tys. zł), social media manager (8-12 tys. zł). Najmniej zarobi marketing associate (1,5-3,5 tys. zł).
Z analizy wynika, że dyrektor sprzedaży najwięcej może zarobić w sektorach: handel (20-55 tys. zł), finanse i bankowość (15-55 tys. zł).
(IKO, 23.02.2017)
