Facebookowy profil TVN 24 angażował prawie 340 tys. osób w styczniu
(fot. facebook.com/tvn24pl/)
Radio Eska ma największy profil na Facebooku, ale to profil należący do stacji TVN 24 najbardziej angażował widzów w styczniu 2017 roku.
Jak wynika z raportu firmy Sotrender, w samym styczniu br. profil stacji TVN 24 miał ponad 339 tys. zaangażowanych użytkowników na Facebooku. Oznacza to, że tyle osób wykonało na nim w tym miesiącu co najmniej jedną z czynności: polubiło profil, skomentowało lub napisało post.
W czołówce najbardziej angażujących mediów znajdują się także: profil Radia Eska – angażował 283 tys. osób i profil 4Fun.Tv – 264 tys. osób.
W kategorii Mediów tradycyjnych największe profile należą do: Radia Eska – 2,048 mln, Eska TV – 1,512 mln i TVN24.pl - 1,178 mln.
Spośród profili zaliczanych przez Sotrender do kategorii Media internetowe po raz kolejny najbardziej angażował profil satyrycznego serwisu z ciekawostkami Bezuzyteczna.pl – 743 tys. zaangażowanych osób. Profil ten ma również najwięcej fanów – ponad 1,949 mln.
W kategorii Prasa najpopularniejszy jest profil Fakt24.pl – 801 tys. polubień, a wśród produkcji telewizyjnych największy jest profil programu "M jak miłość" (TVP 2) – 835 tys. polubień.
(IKO, 23.02.2017)