ShowMax pierwszego dnia miał dwukrotnie więcej użytkowników niż Netflix
![](/images/contents/photo_47609_1487797018_big.jpg)
Showmax
Serwis SVoD ShowMax, który wystartował w Polsce 15 lutego, przyciągnął na komputerach stacjonarnych i laptopach 172 tys. użytkowników - ponad dwa razy więcej, niż tego samego dnia Netflix.
Jak wynika z badania PBI/Gemius, 15 lutego nowy serwis SVoD na komputerach PC odwiedziło 172 tys. użytkowników, którzy wykonali tego dnia 756 tys. odsłon. Łączny czas, jaki użytkownicy spędzili w serwisie wyniósł 13 353 godzin.
Tego samego dnia serwis Netflix odwiedziło 80 tys. użytkowników, którzy wykonali 196 tys. odsłon i spędzili 4620 godzin w serwisie.
(JM, KOZ, 23.02.2017)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)