Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC Polska ma już ponad milion klientów usługi telewizji cyfrowej

UPC

Operator kablowy UPC Polska w ub.r. miał mniej abonentów niż w 2015 roku, ale sprzedał więcej usług.

Z danych opublikowanych przez UPC Polska wynika, że na koniec ub.r. operator miał 1,439 mln abonentów – o 0,2 proc. mniej niż na koniec 2015 roku.

Z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało 1,005 mln klientów (o 4,4 proc. więcej), telewizji analogowej – 209,6 tys. (o 12,9 proc. mniej), internetu – 1,105 mln (o 5 proc. więcej), a telefonii – 634,5 tys. (o 7,1 proc. więcej).

Klienci UPC Polska łącznie korzystali z 2,954 mln usług (wzrost o 3,7 proc.), a w zasięgu operatora było 3,158 mln gospodarstw domowych (wzrost o 6,3 proc.).

(KOZ, 22.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.