UPC Polska ma już ponad milion klientów usługi telewizji cyfrowej
UPC
Operator kablowy UPC Polska w ub.r. miał mniej abonentów niż w 2015 roku, ale sprzedał więcej usług.
Z danych opublikowanych przez UPC Polska wynika, że na koniec ub.r. operator miał 1,439 mln abonentów – o 0,2 proc. mniej niż na koniec 2015 roku.
Z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało 1,005 mln klientów (o 4,4 proc. więcej), telewizji analogowej – 209,6 tys. (o 12,9 proc. mniej), internetu – 1,105 mln (o 5 proc. więcej), a telefonii – 634,5 tys. (o 7,1 proc. więcej).
Klienci UPC Polska łącznie korzystali z 2,954 mln usług (wzrost o 3,7 proc.), a w zasięgu operatora było 3,158 mln gospodarstw domowych (wzrost o 6,3 proc.).
(KOZ, 22.02.2017)