"Tygodnik Ciechanowski" i "Kurier Internetowy" poprawiły sprzedaż w ub.r.
"Tygodnik Ciechanowski" poprawił wynik z 2015 roku
Wśród lokalnych i regionalnych tygodników kontrolowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy sprzedaż w ub.r. w porównaniu z 2015 rokiem poprawiły "Tygodnik Ciechanowski" (Spółdzielnia Pracy Ciech-Press) i "Kurier Internetowy" (Graffi Studio Janusz Ansion).
W ub.r. liderem segmentu był "Tygodnik Zamojski" (Wydawnictwo Zamojskie) ze średnią sprzedażą 20 934 egz. (spadek w stosunku do 2015 roku o 7,45 proc.). Na drugim miejscu jest "Tygodnik Siedlecki - Magazyn" (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka) - 16 144 egz. (spadek o 9,93 proc.), a na trzecim "Tygodnik Podhalański" (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) - 12 918 egz. (spadek o 6,57 proc.).
Wzrost sprzedaży zanotował też "Kurier Internetowy" - o 2,28 proc., do 3044 egz. (JM)
(r,d, 21.02.2017)