2 mln dol. za spot reklamowy przy Oscarach

Oscary (fot. Prayitno / Flickr.com)
Telewizja ABC potwierdziła, że czas w blokach reklamowych przy tegorocznej gali wręczenia Oscarów został wyprzedany.
Sprzedaż czasu reklamowego zakończono już kilka miesięcy temu. Cena wzrosła, mimo że zeszłoroczna transmisja z ceremonii zgromadziła przed telewizorami 34,4 mln Amerykanów - był to jeden z najgorszych wyników w ostatnich latach.
Średnia cena za emisję 30-sekundowego spotu wynosi w br. 1,9 mln dol. - w ub.r. reklamodawcy płacili średnio 1,72 mln dol. (dane: Kantar Media). ABC podała, że w wśród firm, które w br. zaprezentują swoje reklamy, znalazły się m.in.: Walmart, Samsung, McDonald's, AT&T, Verizon i Anheuser-Busch InBev.
W br. ceremonia wręczenia Oscarów odbędzie się 26 lutego w Los Angeles.
(LL, 20.02.2017)
