Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wartość reklamowa youtuberki Red Lipstick Monster to 17 mln zł

Ekwiwalent reklamowy materiałów opublikowanych na temat YouTuberów w 2016 roku

W 2016 roku wśród największych polskich twórców wideo na YouTube, najczęściej media wspominały o Cyber Marianie. Z kolei największy ekwiwalent reklamowy ma Red Lipstick Monster – wynika z analizy "Press-Service Monitoringu Mediów".

Na temat Cyber Mariana w ub.r. pojawiło się 1,458 tys. publikacji. Drugi w zestawieniu był DonGURALesko - 1,432 tys., a tuż za nim kanał Red Lipstick Monster - 1,356 tys. Dalej byli: 20m2 (kanał Łukasza Jakóbiaka) – 1,228 tys., Letni Chamski Podryw – 1,007 tys. Na 10. miejscu uplasował się Krzysztof Gonciarz – 545 publikacji.

Dwadzieścia pięć najczęściej wzmiankowanych kanałów poddano badaniu jakościowemu. Wynika z niego, że wartość ekwiwalentu reklamowego materiałów na temat Red Lipstick Monster, kanału prowadzonego przez Ewę Grzelakowską-Kostoglu, wyceniono na prawie 17 mln zł (tyle należałoby wydać na informacje wyemitowane w TV, radiu i prasie, bądź artykuły sponsorowane w portalach internetowych, aby uzyskać taki sam poziom ekspozycji kanału na YouTube, co w przypadku opublikowanych materiałów).

O połowę mniej, bo na 7,8 mln zł wyceniono kanał 20m2. Dalej byli: ReZigiusz - 6 mln zł, Stuu - 5,3 mln zł, Krzysztof Gonciarz - 4,9 mln zł. Wartość reklamową kanału Cyber Mariana oszacowano na 3,3 mln zł.

(IKO, 20.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.