Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wartość reklamowa youtuberki Red Lipstick Monster to 17 mln zł

Ekwiwalent reklamowy materiałów opublikowanych na temat YouTuberów w 2016 roku

W 2016 roku wśród największych polskich twórców wideo na YouTube, najczęściej media wspominały o Cyber Marianie. Z kolei największy ekwiwalent reklamowy ma Red Lipstick Monster – wynika z analizy "Press-Service Monitoringu Mediów".

Na temat Cyber Mariana w ub.r. pojawiło się 1,458 tys. publikacji. Drugi w zestawieniu był DonGURALesko - 1,432 tys., a tuż za nim kanał Red Lipstick Monster - 1,356 tys. Dalej byli: 20m2 (kanał Łukasza Jakóbiaka) – 1,228 tys., Letni Chamski Podryw – 1,007 tys. Na 10. miejscu uplasował się Krzysztof Gonciarz – 545 publikacji.

Dwadzieścia pięć najczęściej wzmiankowanych kanałów poddano badaniu jakościowemu. Wynika z niego, że wartość ekwiwalentu reklamowego materiałów na temat Red Lipstick Monster, kanału prowadzonego przez Ewę Grzelakowską-Kostoglu, wyceniono na prawie 17 mln zł (tyle należałoby wydać na informacje wyemitowane w TV, radiu i prasie, bądź artykuły sponsorowane w portalach internetowych, aby uzyskać taki sam poziom ekspozycji kanału na YouTube, co w przypadku opublikowanych materiałów).

O połowę mniej, bo na 7,8 mln zł wyceniono kanał 20m2. Dalej byli: ReZigiusz - 6 mln zł, Stuu - 5,3 mln zł, Krzysztof Gonciarz - 4,9 mln zł. Wartość reklamową kanału Cyber Mariana oszacowano na 3,3 mln zł.

(IKO, 20.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.