"Claudia" z nowym layoutem ma więcej treści o modzie i zdrowym trybie życia
Marcowy numer "Claudii" ma nowy layout i rozszerzoną tematykę (fot. materiały prasowe)
17 lutego miesięcznik "Claudia" (Wydawnictwo Burda) zmienia layout. Pismo ma mniej treści poradnikowych i więcej na temat mody, urody, kuchni, kultury, zdrowego stylu życia.
W "Claudii" pojawiły się nowe działy: Anti-aging, Claudia fit, Zoom na modę i Kobieta Online. Nowy numer pojawi się w promocyjnej cenie 1,99 zł (od kwietnia 2015 roku magazyn kosztował 3,50 zł) i zwiększonym nakładzie 320 tys. egz. (w listopadzie ub.r. nakład wyniósł 289 tys. egz.). Wydawca nie ujawnia, jaki nakład i cenę będzie miał kolejny numer.
W sprzedaży będą dostępne dwa wydania miesięcznika z dodatkami - za 29,99 zł w wersji z płytą DVD z filmem "Bridget Jones 3" i w cenie 11,99 zł z magazynem kulinarnym "Slowly Veggie", który przeszedł relaunch w styczniu br.
Relaunch "Claudii" będzie wsparty ogólnopolską kampanią reklamową obejmującą telewizję (Polsat, TVN, TVN Style, kanały z PST Theme Pakiet Ogólny Miejski oraz kanały z pakietów PTV mix kobiecy, PTV mix urban), sieć kin Helios i autopromocję. Za zakup czasu reklamowego w telewizji odpowiada Starcom, działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.
Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie ub.r. "Claudia" sprzedała 153 023 egz. (spadek rok do roku o 17,9 proc.).
(JM, 20.02.2017)