Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większość wydawców internetowych zanotowała w styczniu wzrost

(fot. materiały prasowe)

Spośród 10 największych wydawców w polskim internecie wszystkie poza Allegro zanotowały wzrost liczby użytkowników - wynika z badania PBI/Gemius.

Liderem polskiego internetu w styczniu br. była Grupa Google, którą odwiedziło 26,32 mln internautów – o 0,14 proc. więcej w porównaniu z badaniem PBI/Gemius za grudzień br. Drugi był Facebook z 22,738 mln użytkowników (wzrost o 1,52 proc.), trzecia Grupa Onet-RASP - 21,379 mln (wzrost o 2,8 proc.), a czwarta Grupa Wirtualna Polska - 21,151 mln (wzrost o 2,73 proc.). Przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą WP zwiększyła się do 229 tys. użytkowników (miesiąc wcześniej różnica wynosiła 207 tys. użytkowników).

Dalej w zestawieniu znalazły się: YouTube.com - 20,342 mln (wzrost o 1,89 proc.), Grupa Interia.pl - 17,916 mln (wzrost o 0,67 proc.) Grupa Gazeta.pl - 17,092 mln (wzrost o 4,75 proc.), Grupa Allegro - 15,986 mln (spadek o 2,09 proc.), Grupa OLX - 15,680 mln (wzrost o 3,61 proc.) i Wikipedia.org - 15,252 mln (wzrost o 6,9 proc.).
W rankingu domen o największym ruchu prowadzi Google.pl z 25,852 mln użytkowników. Drugi jest Facebook.com - 22,738 mln, a trzeci YouTube.com - 20,342 mln. Na kolejnych miejscach są: Google.com - 18,978 mln, Onet.pl - 17,808 mln, Allegro.pl - 15,973 mln, Wikipedia.org - 15,252 mln, Wp.pl - 14,623 mln Olx.pl - 12,409 mln i Interia.pl - 11,802 mln.

Najpopularniejszą aplikacją mobilną według badania jest Google - korzysta z niej 14,540 mln polskich użytkowników. Najpopularniejszą polską aplikacją jest Olx.pl, która uplasowała się na 9. miejscu z 3,253 mln użytkowników.

Liczba internautów w Polsce w styczniu 2017 roku wyniosła ogółem 27,3 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) 23,3 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 20,4 mln.

Badanie wykonano na próbie ponad 140 tys. internautów w wieku od 7 do 75 lat. Wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack Millward Brown z trzeciego kwartału ub.r. i badania Maluchy z 2015 roku.

(JM, 19.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.