"Mam Ogród" w większej objętości i droższy
Nowy numer "Mam Ogród" trafia do sprzedaży 15 lutego (fot. materiały prasowe)
Miesięcznik "Mam Ogród" (Wydawnictwo Bauer) od 15 lutego zwiększa objętość o osiem stron. Cena magazynu wzrasta o 19 groszy.
Do tej pory "Mam Ogród" miał 68 stron, a teraz - 76. Na dodatkowych stronach pojawiać się będą sekcje tematyczne - w numerze 3/2017, który do sprzedaży trafia 15 lutego, będzie to "Wiosenny start w ogrodzie". Cena magazynu wzrosła do 2,99 zł (do tej pory 2,80 zł).
Nowy numer "Mam Ogród" ukazuje się w zwiększonym nakładzie 170 tys. egz. (w ub.r. średni nakład wynosił 127 tys. egz.). Decyzje dotyczące nakładów następnych numerów nie zostały jeszcze podjęte.
Nowy numer wsparty jest kampanią promocyjną w telewizji (kanały TVP, TVN, Polsat i stacje tematyczne) oraz w czasopismach wydawcy.
(JM, 19.02.2017)