Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Lach został dyrektorem operacyjnym w BrainJuice Group

Paweł Lach w BrainJuice Group odpowiada za kreację, digital, produkcję wideo i realizacje programistyczne (fot. materiały prasowe)

Paweł Lach w BrainJuice Group został dyrektorem operacyjnym. Zastąpił na tym stanowisku Sławomira Ziętarskiego, który rozstał się z firmą.

Lach odpowiada obecnie za kreację, digital, produkcję wideo i realizacje programistyczne. Zarządza też działem strategii. Wcześniej pracował w agencjach Grupa RX, efigence i Polcode, gdzie był project managerem zarządzającym projektami interaktywnymi. Pracował też w Communication Unlimited jako szef nowych technologii. Do BrainJuice Group przeszedł z 24/7 Communication, gdzie jako production manager zarządzał działami wideo, kreacji, social media i data analisys, a także odpowiadał za współpracę z podwykonawcami.


(AMS, 17.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.