"Logo" z najmniejszym spadkiem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn
15.02.2017, 11:55
Magazyn Logo (Agora SA)
Wśród miesięczników dla mężczyzn w listopadzie ub.r. najniższy spadek sprzedaży w porównaniu z tym samym miesiącem 2015 roku miał "Logo" (Agora). Liderem segmentu pozostaje "Men's Health" (Motor Presse Polska).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy największą sprzedaż wśród miesięczników dla mężczyzn miał w lutym "Men's Health" - 35 998 egz. (spadek o 8,28 proc.). Sprzedaż "Playboya" (Marquard Media Polska) wyniosła 30 357 egz. (spadek o 8,61 proc.), a "Logo" - 22 165 egz. (spadek o 5,47 proc.). Największy spadek w segmencie zanotował "CKM" (Marquard Media Polska) - do 18 096 egz. (o 22,22 proc.).
(MJ, 15.02.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter