Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Schulz Brand Friendly rozbudowuje zespół

Nowi pracownicy Schulz Brand Friendly. Od lewej: Agata Burnatowska, Władysław Foltyński i Natalia Bobrowska (fot. materiały prasowe)

Do agencji Schulz Brand Friendly dołączyli nowi stratedzy Władysław Foltyński i Agata Burnatowska oraz digital specialist Natalia Bobrowska.

Władysław Foltyński objął stanowisko senior strategy plannera. W Schulz Brand Friendly oprócz budowania strategii marek i komunikacji zajmuje się też obszarami związanymi z konsultingiem i strategiami biznesowymi. Foltyński z branżą reklamową związany jest od siedmiu lat, ostatnio pracował w Grupie Amako. Realizował strategie i projekty komunikacyjne dla takich klientów, jak m.in. Castrol, Lenovo, Hyundai, Haribo, Pirelli.

Do działu strategii, którego szefem jest Robert Michalik, dołączyła też Agata Burnatowska, strategy planner, która pracowała ostatnio w Grupie Eskadra dla takich marek, jak Santander Consumer Bank, Mazda, Mitsubishi, Oknoplast, TBM i L’Oréal.

Natalia Bobrowska do Schulz przeszła z agencji Novem. Zajmuje się planowaniem mediów, koordynacją współpracy z partnerami i analizą kampanii w zakresie mediów internetowych. Realizowała projekty dla Play, Red Bull Mobile, Bayer Crop Science i Pracuj.pl.


(AMS, 15.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.