Orange jeszcze nie żegna się z Sercem i Rozumem

Kadr z filmu umieszczonego na Youtube.com
Orange Polska nie zamierza całkowicie zrezygnować z Serca i Rozumu, bohaterów promujących ich markę. Postaci znikną wyłącznie z reklam telewizyjnych.
10 lutego br. rozpoczęła się kampania promującą nową usługę Orange Love (zawiera dostęp do internetu, telewizji 4K i nielimitowanych rozmów w jednym pakiecie za mniej niż 3 zł dziennie).
W spocie reklamowym wykorzystano m.in. utwór „All You Need Is Love” Beatlesów. Nie pojawiają się w nim natomiast wieloletni bohaterowie tej marki, czyli Serce i Rozum.
- Serce i Rozum nie zagrają już w telewizyjnych reklamach Orange Polska. Nie wykluczamy, że wykorzystamy format inaczej – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska. Firma nie komentuje, czy dotychczasowy format się wyczerpał.
- Z oceną tej decyzji należy poczekać kilka lat, gdyż nie wiemy, co dalej planuje Orange. Czasem marka musi się odciąć od czegoś, co było bardzo dobre, aby zbudować nową wartość, na której jej zależy - komentuje Anna Gołębicka, odpowiedzialna za strategię i marketing firmy Gatta, ekspert Centrum im. Adama Smitha.
Za kreację koncepcji marketingowej Serca i Rozumu, a także za kreację nowej kampanii poświęconej usłudze Orange Love odpowiada agencja Publicis.
(IKO, 13.02.2017)
