Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Orzechowski został menedżerem ds. komunikacji w spółce Ekstraklasa

Bartosz Orzechowski obejmuje w Ekstraklasie SA stanowisko opuszczone przez Maksymiliana Michalczaka.

Maksymilian Michalczak, menedżer ds. komunikacji odpowiedzialny za kontakty z mediami sportowymi w spółce Ekstraklasa SA, zrezygnował z pełnienie tej funkcji z przyczyn osobistych. Na jego miejsce spółka zatrudniła Bartosza Orzechowskiego, który przeszedł z agencji Tailor Made PR, w której przez dwa lata odpowiadał za komunikację globalnej marki Adidas Football, dbając o relacje z mediami i współpracę z piłkarskimi vlogerami. Wcześniej przez pięć i pół roku pracował w portalu Sport.pl (Agora) - był dziennikarzem, wydawcą online, odpowiadał także za realizację projektów sprzedażowych i patronatów.

Ponadto w związku z nową strategią rozwoju internetowych kanałów komunikacji Ekstraklasy SA, w tym kanałów anglojęzycznych, spółka zatrudniła Macieja Serafina. Ma on wesprzeć zespół w ramach projektów online oraz w mediach społecznościowych. Wychowany w Stanach Zjednoczonych, zarządzał logistyką i marketingiem oraz reklamą internetową, był digital media managerem w organizacjach non profit, gdzie kreował strategie internetowe. W Polsce pracował jako dziennikarz w telewizji Orange Sport.

Departamentem komunikacji i PR Ekstraklasy SA od początku ub.r. zarządza Karolina Hytrek-Prosiecka.


(AMS, 13.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.