Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Miłosz szefem działu growth and engagement w Kinguin Poland

Michał Miłosz szefem działu w Kinguin Poland (Fot. materiały prasowe)

Do Kinguin Poland, firmy świadczącej usługi wspierające platformy e-commerce z całego świata, dołączył Michał Miłosz. Objął nowo utworzone stanowisko head of growth and engagement.

Miłosz odpowiedzialny będzie za rozwój i nadzór performance marketingu. Wcześniej sprawował funkcję territory managera w Gameforge, niemieckim producencie i wydawcy gier komputerowych, gdzie zajmował się rozwojem rynku CEE. Karierę zaczynał w CD Projekt, polskim wydawcy gier wideo.

(AMS, 11.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.