Gazetawroclawska.pl najpopularniejszym serwisem dzienników regionalnych
![](/images/contents/photo_47457_1486639066_big.jpg)
Serwis Gazetawroclawska.pl
Gazetawroclawska.pl jest najpopularniejszym serwisem związanym z płatnym dziennikiem regionalnym - wynika z Badania PBI/Gemius (dane mobile). Jak pokazują dane, popularność takich serwisów nie zawsze jest wprost proporcjonalna do rankingu sprzedaży drukowanych wydań gazet.
Serwis Gazetawroclawska.pl miał w grudniu ub.r. 1,503 mln użytkowników i był liderem rankingu takich serwisów regionalnych - tymczasem jeśli spojrzymy na średnią sprzedaż "Gazety Wrocławskiej" w ub.r., była ona dopiero na 13. miejscu rankingu sprzedaży dzienników regionalnych (14 194 egz., dane ZKDP).
Bardziej proporcjonalne są wyniki kolejnych trzech serwisów i powiązanych z nimi tytułów. Na drugim miejscu w grudniu był Dziennikzachodni.pl - miał 1,372 mln użytkowników. "Dziennik Zachodni" był z kolei drugim najlepiej sprzedającym się dziennikiem regionalnym w ub.r. (33 970 egz.). Na trzecim miejscu był Expressilustrowany.pl - 1,114 mln użytkowników, podczas gdy "Express Ilustrowany" był czwartym najlepiej sprzedającym się dziennikiem w ub.r. (24 124 egz.).
Więcej niż 1 mln użytkowników w grudniu ub.r. miał też Gloswielkopolski.pl - 1,044 mln, a dziennik "Głos Wielkopolski" był trzecim najlepiej sprzedającym się dziennikiem w ub.r. (26 522 egz.).
Najlepiej sprzedający się dziennik regionalny w Polsce, "Gazeta Pomorska" (36 886 egz.), ma szósty najczęściej odwiedzany serwis - Pomorska.pl w grudniu ub.r. miał 733 tys. użytkowników. Wszystkie wymienione serwisy i dzienniki należą do Polska Press Grupy.
Poniżej dane dla sektora mobile.
(JM, 09.02.2017)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)