Firma doradcza PwC zainteresowana kupnem agencji komunikacji marketingowej

PwC, globalna firma świadczącą usługi doradcze, prowadzi rozmowy z kilkoma firmami komunikacji marketingowej na temat ich akwizycji - wynika z ustaleń "Presserwisu".
PwC zamierza do swojej oferty konsultingowej dołączyć pakiet usług marketingowych, głównie digital. Z naszych informacji wynika, że prowadzi rozmowy z kilkoma agencjami komunikacji marketingowej.
- Nie komentujemy informacji dotyczących hipotetycznych akwizycji. PwC od dawna wzmacnia już swoje kompetencje w obszarze digital. Przejęliśmy Grupę Outbox, lidera na europejskim rynku innowacyjnych rozwiązań technologicznych, dzięki czemu nie tylko doradzamy naszym klientom, ale też wdrażamy konkretne narzędzia związane m.in. rozwiązania takimi jak: CRM i Customer Experience. Dzięki tej awizycji specjalizujemy się w działaniach typu marketing automation, e-commerce, technologie mobilne oraz transformacja cyfrowa wykorzystująca chmurę IT. Dodatkowo w drugiej połowie roku ubiegłego roku wzmocniliśmy zespół strategii ds. transformacji cyfrowej i do grona ekspertów dołączyli Michał Kreczmar, Radosław Korczyński i Alessandro Beda. Obecnie liczba ekspertów ds. technologii w europejskiej sieci spółek PwC to ponad 4 tys. osób - mówi Jakub Kurasz, dyrektor w PwC Polska.
Przypomnijmy, że pod koniec 2015 roku firma doradcza Deloitte kupiła agencję interaktywną Digital One, która stała się częścią firmy Deloitte i funkcjonuje pod nazwą Deloitte Digital.
PwC jest obecna 157 krajach, dostarcza usług z zakresu audytu, doradztwa biznesowego oraz doradztwa podatkowego i prawnego. W Polsce PwC zatrudnia zespół ponad 3,5 tys. specjalistów w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Wrocławiu i Warszawie.
(AMS, 09.02.2017)
