Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: PRASA

Dodano: Luty 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"New York Times" i Spotify będą współpracować

Wydawnictwo New York Times Co. zawarło umowę o współpracy z muzycznym serwisem streamingowym Spotify.

Dzięki tej współpracy nowi prenumeratorzy wersji elektronicznej dziennika “The New York Times” zyskują bezpłatny dostęp do wersji premium Spotify. Promocja dotyczy osób, które wykupią roczny dostęp do cyfrowej oferty “NYT”. Celem akcji jest zdobycie nowych e-prenumeratorów. Obecnie nowojorski dziennik ma ich 1,6 mln.


(LL, 09.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.