Polsat i TVN reklamują pozycje z wiosennych ramówek
Serial "Belle Epoque" to jedna z pozycji TVN wsparta kampanią reklamową (fot. TVN)
Polsat i TVN kampaniami reklamowymi wspierają pozycje ze swoich wiosennych ramówek.
Polsat wspiera programy ”Idol”, ”The Brain. Genialny umysł”, ”Taniec z gwiazdami” i serial ”Niania w wielkim mieście”. Kampania obejmuje prasę, radio, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Kreację przygotowała agencja Focus Adventage wspólnie z działem promocji Telewizji Polsat. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Z kolei TVN reklamuje nowy serial ”Belle Epoque”, teleturniej "Milionerzy" i nowy sezon ”Drugiej szansy”. Kampania prowadzona jest w prasie, radiu, kinach, internecie i outdoorze. Kreacje przygotowano we współpracy z agencją OS3. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom razem z działem marketingu TVN Media.
(KOZ, 09.02.2017)