Wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadki sprzedaży
Średnia sprzedaż ogółem "Gazety Pomorskiej" wyniosła w październiku ub.r. 36 886 egz.
Spośród dzienników regionalnych "Sport" (Ringier Axel Springer Polska) zanotował w ub.r. najniższy spadek sprzedaży w porównaniu z 2015 rokiem - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Najlepiej sprzedającym się czasopismem w tym segmencie jest "Gazeta Pomorska" (Polska Press Grupa).
Średnia sprzedaż ogółem "Gazety Pomorskiej" wyniosła w październiku ub.r. 36 886 egz. (spadek o 9,58 proc.). Na drugim miejscu znalazł się "Dziennik Zachodni" (Polska Press Grupa) - 33 970 egz. (spadek o 14,06 proc.), a na trzecim "Polska Głos Wielkopolski" (Polska Press Grupa) - 26 522 egz. (spadek o 10,99 proc.).
Kolejne miejsca zajmują: "Express Ilustrowany" (Polska Press Grupa) - 24 124 egz. (spadek o 15,12 proc.); "Dziennik Bałtycki" (Polska Press Grupa) - 20 569 egz. (spadek o 14,57 proc.); "Dziennik Łódzki" (Polska Press Grupa) - 19 688 egz. (spadek o 13,19 proc.); "Głos - Dziennik Pomorza" (Polska Press Grupa) - 19 460 egz. (spadek o 13,45 proc.); "Gazeta Lubuska" (Polska Pres Grupa) - 18 010 egz. (spadek o 10,47 proc.); "Echo Dnia" (Polska Press Grupa) - 16 686 egz. (spadek o 14,15 proc.). Dziesiątkę zamyka "Dziennik Polski" (Polska Press Grupa) - 16 568 egz. (spadek o 12,07 proc.).
Najniższy spadek - o 6,73 proc., do 5150 egz. zanotował dziennik "Sport". Najwyższy, o 19,78 proc., do 3005 egz. zanotowała "Polska Metropolia Warszawska" (Polska Press Grupa). (JM)
(r,d, 08.02.2017)