Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W styczniu TVP 1 wygrał w grupie ogólnej, a Polsat - w komercyjnej

W styczniu br. największy udział w rynku w grupie ogólnej miał Program 1 TVP, a w tzw. grupie komercyjnej - Polsat. Generalnie jednak największe telewizje zmniejszyły widownię rok do roku.

Średni udział TVP 1 w rynku w grupie ogólnej (4+) wyniósł w styczniu 11,56 proc. - mimo spadku z 12,89 proc. w styczniu 2016 roku Jedynka miała pozycję lidera. Zawdzięcza to m.in. transmisjom z Pucharu Świata w skokach narciarskich, które gromadziły 5-7-milionowe widownie. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z wynikiem 10,71 proc. (spadek z 11,17 proc.), a na trzecim TVN z udziałem 9,24 proc. (spadek z 9,78 proc.).
Spośród stacji z pierwszej dziesiątki wzrost udziału w rynku rok do roku odnotowały: TVN 24 - do 4,06 proc. (z 3,23 proc.), TV 4 - do 3,71 proc. (z 3,21 proc.), TVP Info - do 3,67 proc. (z 3,24 proc.), Puls 2 - do 1,7 proc. (z 1,64 proc.).

 

Natomiast w tzw. grupie komercyjnej (16-49 lat) najwyższy średni udział w rynku miał w styczniu Polsat - 12,55 proc. (spadek z 13,01 proc.). Za nim znalazły się: TVN - 11,89 proc. (spadek z 12,06 proc.) i TVP 1 - 7,92 proc. (spadek z 8,81 proc.). W tej grupie wzrósł udział TV 4 - do 3,81 proc. (z 3,62 proc.), TVN 7 - do 3,54 proc. (z 3,43 proc.), TVN 24 - do 2,36 proc. (z 2,16 proc.) i TTV - do 1,99 proc. (z 1,91 proc.). Dane Nielsen Audience Measurement.

 

(JS, 05.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.