"Gala" zwiększyła sprzedaż w segmencie dwutygodników people
Jedynym dwutygodnikiem w segmencie people, który zwiększył sprzedaż w listopadzie ub.r. w porównaniu z listopadem 2015 roku, jest "Gala" (Burda Publishing Polska). Liderem jest "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska).
Jedynym dwutygodnikiem w segmencie people, który zwiększył sprzedaż w listopadzie ub.r. w porównaniu z listopadem 2015 roku, jest "Gala" (Burda Publishing Polska). Liderem jest "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” wyniosła w listopadzie ub.r. 158 068 egz. (spadek o 23,29 proc. w porównaniu z listopadem 2015 roku). Za nim był "Show" z wynikiem 134 120 egz. (spadek o 19,12 proc.); w październiku ub.r. "Show" sprzedawał się lepiej niż "Party. Życie Gwiazd".
Kolejne w zestawieniu były: "Viva!" (Edipresse Polska) - 73 189 egz. (spadek o 18,87 proc.) i "Flesz. Gwiazdy & Styl" (Edipresse Polska) – 59 472 egz. (spadek o 28,33 proc.). Ostatnie miejsce zajęła "Gala", która jako jedyna w segmencie zwiększyła sprzedaż - o 1,67 proc., do 43 785 egz. (JM)
(r,d, 04.02.2017)