Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Barbara Jednacz dyrektor segmentu Zdrowie i Parenting w biurze reklamy ZPR

Barbara Jednacz (fot. materiały prasowe)

Od lutego Barbara Jednacz jest dyrektorem sprzedaży w segmencie Zdrowie i Parenting w Grupie ZPR Media.

Jednacz odpowiada za koordynację działań handlowych serwisów Poradnikzdrowie.pl i Mjakmama.pl oraz czasopism „Zdrowie” i „M Jak Mama”. Do jej obowiązków należy tworzenie i realizacja strategii rozwoju działu handlowego, a także wspieranie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
Jednacz ostatnio (od kwietnia ub.r.) była digital business development managerem w Grupie Pelion, wcześniej związana była m.in. z Edipresse Polska jako manager online (2013-16) i Grupą NextWeb Media jako account executive (2012-13).

(JM, 03.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.