Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Pisanko został head of strategy w agencji Artegence

Tomasz Pisanko zajmuje się strategiami dla klientów Artegence (fot. materiały prasowe)

Tomasz Pisanko obejmuje stanowisko head of strategy w agencji Artegence. Jest to nowe stanowisko w jej strukturach.

Pisanko odpowiada za opracowywanie kompleksowej strategii komunikacji dla klientów agencji. Ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobywał pracując m.in. jako strategy director w Scholz & Friends Warsaw i Grey Group Poland.

(AMS, 01.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.