Value Media ma nowego senior communication plannera
Paweł Morawiecki w Value Media został senior communication plannerem (fot. materiały prasowe)
Paweł Morawiecki dołączył do zespołu Value Media (Group One). Na stanowisko communication directora awansowała Aleksandra Kulik.
Paweł Morawiecki został senior communication plannerem w zespole Igi Wachowicz, communication directora. Zespół odpowiada m.in. za obsługę marek Hochland i Suzuki.
Morawiecki z branżą mediową związany jest od 2005 roku. Pracował w domu mediowym MEC, gdzie zajmował się działaniami w kanałach telewizyjnych. Odpowiadał za prowadzenie kampanii dla takich klientów, jak: Walmark, Infor, Wydawnictwo Bauer, Nest Bank, Johnson & Jonhson i Calz Polska.
Jednocześnie w strukturach agencji awansowała Aleksandra Kulik, która objęła stanowisko communication directora. Kulik z Value Media związana jest od roku, gdzie początkowo jako communication manager zajmowała się obsługą marek Castorama, Nazwa.pl i Lot. Na nowym stanowisku odpowiada za zarządzenie ośmioosobowym zespołem i kontynuację działań dla wspomnianych firm.
(AMS, 31.01.2017)