Chipsy Hugo reklamowane w telewizji
Trwa przygotowana przez agencję Peppermint i dom mediowy MediaCom Warszawa kampania chipsów dla dzieci Hugo (The Lorenz Bahlsen Snack-World).
Celem kampanii ”Agent Hugo. Misja hoppersy” jest poinformowanie o nowym produkcie, chipsach Hugo (do tej pory na rynku były chrupki tej marki) i nagłośnienie promocji. Agencja przygotowała dwa spoty reklamowe, które są emitowane m.in. w TVP, Polsacie, Cartoon Network i Jetiksie. Ponadto w Polsacie w okolicach programu dla dzieci „Hugo”, sponsorowanego przez The Lorenz Bahlsen Snack-World, emitowane są trzy wersje billboardów sponsorskich. W ramach kampanii trwa promocja. Aby wziąć w niej udział, należy zebrać pięć opakowań produktu, w których znajdują się hoppersy, czyli skaczące gadżety. Do wygrania są laptopy, gry komputerowe ”Hugo Agent” oraz udział w programie ”Hugo”. Działania reklamowe obejmują ponadto materiały POS (m.in. plakaty). Kampania, która jest kierowana do dzieci w wieku 6-12 lat, będzie trwała do końca sierpnia.(MAZ, 15.05.2006)
