Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 15, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chipsy Hugo reklamowane w telewizji

Trwa przygotowana przez agencję Peppermint i dom mediowy MediaCom Warszawa kampania chipsów dla dzieci Hugo (The Lorenz Bahlsen Snack-World).

Celem kampanii ”Agent Hugo. Misja hoppersy” jest poinformowanie o nowym produkcie, chipsach Hugo (do tej pory na rynku były chrupki tej marki) i nagłośnienie promocji. Agencja przygotowała dwa spoty reklamowe, które są emitowane m.in. w TVP, Polsacie, Cartoon Network i Jetiksie. Ponadto w Polsacie w okolicach programu dla dzieci „Hugo”, sponsorowanego przez The Lorenz Bahlsen Snack-World, emitowane są trzy wersje billboardów sponsorskich. W ramach kampanii trwa promocja. Aby wziąć w niej udział, należy zebrać pięć opakowań produktu, w których znajdują się hoppersy, czyli skaczące gadżety. Do wygrania są laptopy, gry komputerowe ”Hugo Agent” oraz udział w programie ”Hugo”. Działania reklamowe obejmują ponadto materiały POS (m.in. plakaty). Kampania, która jest kierowana do dzieci w wieku 6-12 lat, będzie trwała do końca sierpnia.

(MAZ, 15.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.