Krzysztof Stanowski nie rezygnuje  |  TVN chce kontynuować   |  Zestawienie oglądalności kanałów dziecięcych  |  Chopin Telewizja Kablowa z Wejherowa uruchomi  |  Polska Press wprowadza zmiany  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Krzysztof Stanowski nie rezygnuje  |  TVN chce kontynuować   |  Zestawienie oglądalności kanałów dziecięcych  |  Chopin Telewizja Kablowa z Wejherowa uruchomi  |  Polska Press wprowadza zmiany  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Krzysztof Stanowski nie rezygnuje  |  TVN chce kontynuować   |  Zestawienie oglądalności kanałów dziecięcych  |  Chopin Telewizja Kablowa z Wejherowa uruchomi  |  Polska Press wprowadza zmiany  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Piotrowska strategy managerem w Szeri Szeri

Anna Piotrowska objęła stanowisko strategy managera w Szeri Szeri (fot. materiały prasowe)

Anna Piotrowska, pełniąca dotychczas funkcję partnership managera w LifeTube, została strategy managerem w Szeri Szeri, spółce odpowiedzialnej za influencer marketing w grupie AdNext.

Piotrowska będzie wspierała Macieja Trojanowicza w działaniach strategicznych dla klientów w oparciu o współpracę z influencerami. Do jej obowiązków należą rekomendacje dotyczące strategii współpracy z influencerami, jej realizacji i szerokiej dystrybucji, z wykorzystaniem kanałów serwisu DDOB.com.
W LifeTube Piotrowska odpowiadała m.in. za kanały Łukasza Jakóbiaka i Matura To Bzdura.

(IKO, 31.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.