Reklamy w serwisach Motor-Presse Polska sprzedaje Ströer Digital Media
29.01.2017, 18:43

Mojeauto.pl
Grupa Motor-Presse Polska podpisała z firmą Ströer Digital Media umowę na wyłączność dotyczącą sprzedaży powierzchni reklamowej w serwisach internetowych wydawcy.
Chodzi o sześć serwisów, które w sumie mają ponad 500 tys. użytkowników miesięcznie (dane: PBI/Gemius): Menshealth.pl, Mojeauto.pl, Womenshealth.pl, Runners-word.pl, Motocykl-online.pl i Auto-motor-i-sport.pl. Oprócz standardowych reklam display umowa zakłada również organizowanie akcji niestandardowych i działań kontentowych.
Na początku roku do oferty Ströera przyłączono witryny należące wcześniej do sieci Ad-Vice.
(JM, 29.01.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
