Talk-show "Kuba Wojewódzki" z najdroższym product placement w TVN
Jeśli klient zapłaci 95 tys. zł, jego produkt "zagra" w programie "Kuba Wojewódzki" (fot. Piotr Król/Press)
Za lokowanie produktów przy premierowych odcinkach talk-show "Kuba Wojewódzki" trzeba będzie zapłacić nawet 95 tys. zł. W wiosennej ramówce stacji to program z najdroższym product placement.
Nowe odcinki programu Kuby Wojewódzkiego będą emitowane od 14 lutego (o stałej porze we wtorki o 22.30). 95 tys. zł to koszt umieszczenia produktu w scenie aktywnej, czyli takiej, w której produkt jest wpleciony w akcję programu. Za scenę pasywną, czyli samo pokazanie produktu w talk-show, trzeba zapłacić 64 tys. zł (wszystkie ceny za jedną emisję w określonym odcinku; bez rabatów). Takie same ceny obowiązywały wiosną ub.r.
Z wydań programu śniadaniowego "Dzień dobry TVN" droższe są odcinki weekendowe, w których lokowanie w scenie aktywnej kosztuje 72 tys. zł (tyle samo co wiosną ub.r.), a w scenie pasywnej – 50,5 tys. zł (1 proc. więcej niż przed rokiem). W wydaniach "Dzień dobry TVN" od poniedziałku do piątku scena aktywna kosztuje 52 tys. zł, a pasywna – 35 tys. zł (w obu przypadkach to tyle samo co przed rokiem). Trzecią pozycją w ramówce TVN pod względem ceny product placement jest serial "Druga szansa". Pokazanie produktu w tym serialu kosztuje 45 tys. zł, a wplecenie go w akcję - 65 tys. zł.
Za lokowanie produktów w innych programach i serialach z wiosennej ramówki TVN trzeba będzie zapłacić od 31,5 tys. zł (scena pasywna) do 63 tys. zł (scena aktywna). Na przykład umieszczenie produktu w nowym programie Ewy Drzyzgi "36,6°" kosztuje od 44 tys. zł (scena pasywna) do 63 tys. zł (scena aktywna).
(RUT, 27.01.2017)