Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cisowianka rośnie w siłę

(fot. materiały prasowe)

Awans marki Cisowianka do pierwszej trójki Rankingu Najcenniejszych Marek w Polsce dziennika Rzeczpospolita w kategorii napojów bezalkoholowych

Już po raz 13 „Rzeczpospolita" przy współpracy firmy doradczej Acropolis Advisory i pod patronatem Ministerstwa Rozwoju oceniła 330 krajowych znaków towarowych pod względem ich wartości oraz siły i mocy rynkowej. W tym prestiżowym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek CISOWIANKA awansowała na 3 miejsce w kategorii Napoje Bezalkoholowe. 

Jest to kolejny, po otrzymaniu ósmego z rzędu tytułu Superbrands, dowód na wzrastającą ciągle siłę marki Cisowianka na polskim rynku, gdzie od lat zajmuje miejsce niekwestowanego lidera kategorii wód mineralnych. 

Firma ZL Nałęczów Zdrój oraz marka Cisowianka doceniana jest nie tylko w kraju ale i zagranicą. W 2016 roku ZL znalazł się na liście 1000 najbardziej obiecujących przedsiębiorstw przygotowanej przez specjalistów Londyńskiej Giełdy. 

Jesteśmy przekonani, że tak dobre rozpoczęcie 2017 roku przyczyni się do dużego awansu marki CISOWIANKA w kolejnym Rankingu a także do jej wielu sukcesów w Polsce i poza jej granicami.

(27.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.