Activejet przeprowadza rebranding

Activejet, firma działająca na rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych oraz producent produktów oświetleniowych, przeprowadza rebranding.
W jego ramach zmianie uległy opakowania produktów eksploatacyjnych, logotyp oraz strona internetowa firmy. Podjęte działania mają na celu podkreślenie kluczowych wartości marki takich jak nowoczesność, najwyższa jakość produktów oraz europejskie pochodzenie brandu.
Pierwszą wiodącą zmianą jest zmiana logotypu marki Activejet. Marka postawiła na minimalizm, logotyp składa się teraz z prostego białego napisu ujętego w czerwonym prostokątnym tle. Nowa identyfikacja wizualna pojawiła się również na stronie internetowej firmy.
Minimalizm charakteryzuje także nowe opakowania produktów eksploatacyjnych Activejet. Nowy design podkreśla, że produkty Activejet należą do segmentu premium, nowością jest dodanie znaku „European Brand”.
Rebranding będzie obejmował równolegle markę Actis, która również postawiła na całkowitą zmianę opakowania. Nacisk położono na ekologię i prostotę, co jest zgodne ze sposobem komunikacji produktów stworzonych z myślą o klientach poszukujących ekonomicznych rozwiązań w codziennym drukowaniu.
- Rebranding jest naturalnym etapem wynikającym z nieustannego inwestowania w rozwój marki. Nie tylko śledzimy światowe trendy, ale również je wyznaczamy – mówi Rafał Ornowski, pełnomocnik zarządu ds. marki ActiveJet, Action.
Za przygotowanie logo i wizualizacji odpowiada zespół graficzny Action. Za obsługę PR dział marketingu klienta oraz agencja CommunicationLab.
(AMS, 26.01.2017)
