Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zwycięstwo Kamila Stocha miało więcej widzów niż serial "M jak miłość"

Niedzielny konkurs indywidualny w Zakopanem był czwartą z rzędu wygraną Kamila Stocha (fot. z transmisji TVP 1)

W ostatnim tygodniu programem telewizyjnym z największą widownią była transmisja rozgrywanych w Zakopanem zawodów Pucharu Świata w Skokach Narciarskich, która przyciągnęła do TVP 1 średnio 6,79 mln osób.

Dało to stacji średnio 45,78 proc. udziału w rynku (niedziela 22 stycznia w godz. 16 – 18.10). Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że indywidualny konkurs w Zakopanem, który wygrał Kamil Stoch, miał 901 tys. widzów więcej niż serial "M jak miłość" w TVP 2, będący zazwyczaj pozycją z największą widownią. W ubiegłym tygodniu (16-22 stycznia) serial ten oglądało 5,89 mln osób (wtorek 17 stycznia).
W przypadku konkursów PŚ rozgrywanych w Polsce Jedynka transmituje także kwalifikacje. W piątek 20 stycznia obejrzało je 2,96 mln osób (21,34 proc. udziału w rynku, w godz. 18-19).

Sporą widownię miały też skoki narciarskie transmitowane tydzień wcześniej z Wisły. W niedzielę 15 stycznia zawody oglądało 5,70 mln (38,96 proc. udziału w rynku, w godz. 16-18.10) – wtedy także pierwsze miejsce zajął Kamil Stoch.

Zawody Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w sezonie 2016/2017 odbywają się od listopada ub.r. Po pierwszych trzech tygodniach miały w TVP 1 średnio 4 mln widzów i było to 671 tys. więcej niż na początku poprzedniego sezonu.

(RUT, 25.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.