Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wiosną nie będzie trzeciej edycji "Małych gigantów" w TVN

Drugą edycję "Małych gigantów" wygrała drużyna Anny Dereszowskiej (fot. TVN)

Realizowana obecnie przez TVN trzecia edycja talent show z udziałem dzieci pt. "Mali giganci" nie wejdzie na antenę razem z innymi programami wiosennej ramówki. Najprawdopodobniej będzie emitowana dopiero w drugiej połowie roku.

Nowości wiosennej ramówki TVN i premierowe odcinki kontynuowanych programów będą emitowane już w lutym (największe produkcje startują w tygodniu od 13 lutego). Nie będzie wśród nich jednak show "Mali giganci" – chociaż stacja przygotowuje właśnie jego nowe odcinki i pierwotnie był planowany na wiosnę.

- Zdecydowaliśmy się jednak nie emitować "Małych gigantów" wraz ze startem wiosennej ramówki w lutym – mówi Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN. - Być może program wejdzie na antenę w drugiej połowie sezonu, chociaż dziś bardziej prawdopodobne jest, że nadamy go dopiero w drugiej połowie roku. Wszystko zależy od sytuacji rynkowej, na którą chcemy elastycznie reagować – dodaje.

Poprzednią, drugą edycję "Małych gigantów" TVN emitował wiosną ub.r. Show oglądało wtedy średnio 2,56 mln widzów, a w czasie jego emisji (soboty o 20) stacja wyprzedziła konkurencję, osiągając 16,8 proc. udziału w grupie ogólnej i 15,2 proc. w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat; dane Nielsen Audience Measurement).

(RUT, 22.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.