Artur Pluta, szef digitalu Leo Burnett, przeszedł do Jeronimo Martins
Firma Jeronimo Martins jest właścicielem sieci Biedronka
Artur Pluta, dotychczas head od digital w agencji Leo Burnett, został senior digital marketing managerem w Jeronimo Martins (właściciel sieci Biedronka). Odpowiada za przygotowanie i wdrażanie digitalowych projektów dla sieci.
Artur Pluta był związany z Leo Burnett od lipca 2013 roku. Dział, którym zarządzał, oferował klientom współpracę przy projektach nie tylko na poziomie kreacji (tworzenie konceptów digital, identyfikacji wizualnej, projektowanie interakcji, design), ale też ich produkcję i wdrożenie. Obowiązki Pluty w Leo Burnett przejęli Maciej Porębski, dyrektor kreatywny, i Filip Dawid, head of technology & content.
- Ponadto Leo Burnett, agencja działająca w strukturach Publicis Communication, przy wybranych projektach korzysta z zasobów digitalowych grupy, między innymi ARC zajmującej się shopper marketingiem i eCommerce - informuje Zofia Bugajna, business development director w MSLGroup CEE.
Przed dołączeniem do Leo Burnett Pluta jako dyrektor kreatywny/head of digital zarządzał kreacją w agencjach Ogilvy Interactive, Othersource, Lowe GGK (MullenLowe Warsaw).
(AMS, 22.01.2017)