"Tygodnik Powszechny" wyprzedził "Wprost"
W listopadzie ub.r. "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) poprawił sprzedaż o ponad 16 proc. w stosunku do tego miesiąca w 2015 roku i jego średnia sprzedaż ogółem jest wyższa niż "Wprost" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Według danych ZKDP średnia sprzedaż "Polityki" (Polityka) w listopadzie ub.r. wyniosła 110 090 egz. (spadek o 2,27 proc. względem listopada 2015 roku). "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) w tym samym czasie sprzedawał 103 326 egz. (spadek o 17,04 proc.).
"W Sieci" (Fratria) sprzedawał 69 193 egz. (spadek o 10,44 proc.). Dalej są "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 48 672 egz. (spadek o 13,78 proc.) i "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 30 671 egz. (spadek o 16,45 proc.).
Największy spadek w zestawieniu zanotował tygodnik "Wprost" (AWR Wprost) – o 32,97 proc., do 20 393 egz. Największy wzrost - o 16,38 proc., do 21 395 egz., zanotował "Tygodnik Powszechny".
Sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 129 858 egz. (spadek o 1,25 proc.). Sprzedaż "Faktów i Mitów" (Błaja News) wynosi 29 880 egz. (tytuł jest kontrolowany przez ZKDP od października ub.r.). "Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał w sierpniu średnio 269 012 egz. (spadek o 5,78 proc.). (JM)
(r,d, 20.01.2017)