Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: czytelnictwo

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Echo Dnia" z najniższym spadkiem sprzedaży wśród dzienników regionalnych

Spośród dzienników regionalnych "Echo Dnia" (Polska Press Grupa) zanotowało w listopadzie ub.r. najniższy spadek sprzedaży w porównaniu z tym miesiącem 2015 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Najlepiej sprzedającym się dziennikiem regionalnym pozostaje "Gazeta Pomorska" (Polska Press Grupa).

Średnia sprzedaż ogółem "Gazety Pomorskiej" wyniosła w październiku br. 35 457 egz. (spadek o 10,7 proc.). Na drugim miejscu znalazł się "Dziennik Zachodni" (Polska Press Grupa) - 32 183 egz. (spadek o 14,04 proc.), a na trzecim "Polska Głos Wielkopolski" (Polska Press Grupa) - 26 115 egz. (spadek o 9,61 proc.).

Kolejne miejsca zajmują: "Express Ilustrowany" (Polska Press Grupa) - 23 114 egz. (spadek o 16,59 proc.); "Dziennik Bałtycki" (Polska Press Grupa) - 19 115 egz. (spadek o 14,63 proc.); "Dziennik Łódzki" (Polska Press Grupa) - 18 934 egz. (spadek o 13 proc.); "Głos - Dziennik Pomorza" (Polska Press Grupa) - 18 127 egz. (spadek o 16,3 proc.); "Gazeta Lubuska" - 17 364 egz. (spadek o 11,62 proc.).

"Echo Dnia" może pochwalić się najniższym spadkiem sprzedaży - o 8,42 proc. do 16 580 egz. Dziesiątkę zamyka "Dziennik Polski" (Polska Press Grupa) - 15 874 egz. (spadek o 14,16 proc.). (JM)

 

(r,d, 14.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.