Reakcje po odejściu Smokowskiego z Kanału Sportowego  |  Niska słuchalność radia Tok FM  |  Nagrody KTR przyznane  |  Wicenaczelny kanału Krzysztofa Ziemca  |  TVP ABC z minimalną przewagą  |  Zmiany w emisji serialu "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV  |  Wydawca porannego programu Radia Złote Przeboje  |  Redaktorka naczelna "Telemagazynu" w Polska Press  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych  |  Serwis VoD 35mm.online WFDiF będzie częściowo płatny  |  OMD Group wygrywa przetarg  |  Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadzi kampanię  |  Grow Now otwiera biuro  |  Agencje biorące udział w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji  |  Disney zdobył 57 wyróżnień Creative Emmys. Triumf "Szoguna"  |  Durow wprowadza zmiany w Telegramie. Znikają niektóre funkcje  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Reakcje po odejściu Smokowskiego z Kanału Sportowego  |  Niska słuchalność radia Tok FM  |  Nagrody KTR przyznane  |  Wicenaczelny kanału Krzysztofa Ziemca  |  TVP ABC z minimalną przewagą  |  Zmiany w emisji serialu "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV  |  Wydawca porannego programu Radia Złote Przeboje  |  Redaktorka naczelna "Telemagazynu" w Polska Press  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych  |  Serwis VoD 35mm.online WFDiF będzie częściowo płatny  |  OMD Group wygrywa przetarg  |  Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadzi kampanię  |  Grow Now otwiera biuro  |  Agencje biorące udział w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji  |  Disney zdobył 57 wyróżnień Creative Emmys. Triumf "Szoguna"  |  Durow wprowadza zmiany w Telegramie. Znikają niektóre funkcje  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Reakcje po odejściu Smokowskiego z Kanału Sportowego  |  Niska słuchalność radia Tok FM  |  Nagrody KTR przyznane  |  Wicenaczelny kanału Krzysztofa Ziemca  |  TVP ABC z minimalną przewagą  |  Zmiany w emisji serialu "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV  |  Wydawca porannego programu Radia Złote Przeboje  |  Redaktorka naczelna "Telemagazynu" w Polska Press  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych  |  Serwis VoD 35mm.online WFDiF będzie częściowo płatny  |  OMD Group wygrywa przetarg  |  Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadzi kampanię  |  Grow Now otwiera biuro  |  Agencje biorące udział w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji  |  Disney zdobył 57 wyróżnień Creative Emmys. Triumf "Szoguna"  |  Durow wprowadza zmiany w Telegramie. Znikają niektóre funkcje  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Seriale, Stopklatka i Polsat Film w czołówce kanałów serialowo-filmowych

TVP Seriale

TVP Seriale był najchętniej oglądanym kanałem serialowo-filmowym w 2016 roku. Znacząco wyniki poprawiły Fox i TVN Fabuła.

W 2016 roku udział TVP Seriale (Telewizja Polska) w rynku wyniósł 1,48 proc., co oznacza wzrost z 1,4 proc. w 2015 roku. Druga była naziemna Stopklatka (Stopklatka), która osiągnęła 1 proc. (0,88 proc. rok wcześniej). Polsat Film (Telewizja Polsat), notując wzrost z 0,48 proc. do 0,53 proc., wyprzedził AXN (Sony Pictures Television), który zmniejszył udział z 0,57 proc. do 0,43 proc.

Spośród kanałów w pierwszej dziesiątce rok do roku wyniki poprawiły: Kino Polska (Kino Polska TV) – z 0,34 proc. do 0,36 proc., Comedy Central (Viacom International Media Networks) – z 0,32 proc. do 0,34 proc., Romance TV (Mainstream Networks Holding) – z 0,21 proc. do 0,28 proc., Fox (Fox International Networks) – z 0,15 proc. do 0,27 proc. i TVN Fabuła (Grupa TVN) – z 0,1 proc. do 0,26 proc. Udział zmniejszyła natomiast (z 0,32 proc. do 0,29 proc.) stacja 13 Ulica (NBC Universal).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 13.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.