"Przyjaciółka" pozostaje liderem segmentu dwutygodników poradnikowych
13.01.2017, 13:53
Przyjaciółka
W październiku 2016 roku liderem segmentu dwutygodników poradnikowych była "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Średnia sprzedaż "Przyjaciółki" w listopadzie ub.r. wyniosła 192 004 egz. i była o 11,63 proc. niższa niż w listopadzie 2015 roku. Na drugim miejscu była "Tina" (Wydawnictwo Bauer) – 143 064 egz. (spadek o 22,13 proc.). Dalej uplasowały się: "Naj" (Wydawnictwo Bauer) - 80 725 egz. (spadek o 9,64 proc.) i "Pani Domu" (Edipresse Polska) – 68 563 egz. (spadek o 29,43 proc.). (JM)
(r,d, 13.01.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter