TVN Style, Polsat Play i TVN Turbo na czele kanałów lifestylowych
Kanał TVN Style (Grupa TVN) uzyskał 0,7 proc. udziału w rynku
Wśród kanałów lifestylowych najlepszy wynik w 2016 roku osiągnął TVN Style.
TVN Style (Grupa TVN) uzyskał 0,7 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 0,67 proc. w 2015 roku. Drugi był Polsat Play (Telewizja Polsat), który poprawił wynik z 0,53 proc. do 0,57 proc. Próg pół procent przekroczył również TVN Turbo (Grupa TVN), zwiększając udział z 0,48 proc. do 0,51 proc.
W pierwszej dziesiątce kanałów lifestylowych znalazły się również: Polsat Cafe (Telewizja Polsat) – wzrost z 0,38 proc. do 0,41 proc., TLC (Discovery Networks) – spadek z 0,35 proc. do 0,31 proc., Domo+ (NC+) – wzrost z 0,12 proc. do 0,16 proc., Discovery Life (Discovery Networks) – spadek z 0,16 proc. do 0,13 proc., Kuchnia+ (NC+) – minimalny wzrost z 0,09 proc. do 0,1 proc., Polsat Food (Scripps Networks Interactive) – 0,09 proc. (bez zmian) i Lifetime (A+E Networks) – wzrost z 0,02 proc. do 0,07 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 12.01.2017)