Allegro wprowadza zmiany w systemie oceniania sprzedawców
![](/images/contents/photo_47125_1484201634_big.jpg)
(fot. allegro.pl)
Od 25 stycznia br. ocenę transakcji na Allegro będą mogli wystawić tylko kupujący, a nie jak obecnie kupujący i sprzedający. W przypadku negatywnego komentarza sprzedający będzie mógł skorzystać z opcji odpowiedzi, czyli tak jak dotychczas.
To niejedyna zmiana, którą wprowadzi serwis w systemie komentarzy transakcji. Informacja o jakości sprzedawcy wyświetlana przy jego nazwie obejmować będzie 12 ostatnich miesięcy, a nie jak dotychczas cały okres historii danego konta. Ma to mobilizować sprzedawców do poprawienia jakości swoich usług. Zostaną zlikwidowane komentarze neutralne - oceny będą tylko pozytywne albo negatywne.
"Chcemy, by kupujący na pierwszy rzut oka wiedzieli, jaką jakość obsługi oferuje im dany sprzedający, czy szybko realizuje wysyłkę, czy rzetelnie opisuje oferty i czy jest uprzejmy. Nowy system komentarzy pokaże, jaka jest jakość obsługi sprzedawcy tu i teraz, a nie na przestrzeni ubiegłych lat" - informuje Paweł Klimiuk, dyrektor komunikacji korporacyjnej Allegro.
Serwis transakcyjny Allegro uruchomił także program lojalnościowy dla użytkowników robiących za jego pośrednictwem częste zakupy.
(PR, 12.01.2017)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)