Cennik TVN na sierpień  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVN na sierpień  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVN na sierpień  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook wkrótce może wprowadzić reklamy do treści wideo

Facebook wkróce może wprowadzić reklamy do treści wideo

Facebook wprowadzi nowy format reklamy wyświetlany w filmach publikowanych w serwisie - ujawnił branżowy serwis "Re/Code".

Według serwisu przerywanie klipów ma dotyczyć wyłącznie materiałów tych użytkowników, którzy wyrazili zgodę na wyświetlanie przekazów reklamowych w swoich treściach. Dodatkowym warunkiem jest długość filmu, która ma wynosić minimum 90 sekund. Reklamy mają pojawiać się najwcześniej po 20 sekundach odtwarzania.

Facebook zamierza dzielić się z wydawcami zyskami ze sprzedaży reklam, zachowując 45 proc. dla siebie. Podobny model współpracy stosuje m.in. YouTube. Nie ujawniono, kiedy nowy format będzie miał swój debiut.

Niedawno Facebook zdradził, że jego użytkownicy każdego dnia oglądają średnio 100 mln godzin treści wideo.

(LL, 11.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.