Facebook wkrótce może wprowadzić reklamy do treści wideo
![](/images/contents/photo_47112_1484119916_big.jpg)
Facebook wkróce może wprowadzić reklamy do treści wideo
Facebook wprowadzi nowy format reklamy wyświetlany w filmach publikowanych w serwisie - ujawnił branżowy serwis "Re/Code".
Według serwisu przerywanie klipów ma dotyczyć wyłącznie materiałów tych użytkowników, którzy wyrazili zgodę na wyświetlanie przekazów reklamowych w swoich treściach. Dodatkowym warunkiem jest długość filmu, która ma wynosić minimum 90 sekund. Reklamy mają pojawiać się najwcześniej po 20 sekundach odtwarzania.
Facebook zamierza dzielić się z wydawcami zyskami ze sprzedaży reklam, zachowując 45 proc. dla siebie. Podobny model współpracy stosuje m.in. YouTube. Nie ujawniono, kiedy nowy format będzie miał swój debiut.
Niedawno Facebook zdradził, że jego użytkownicy każdego dnia oglądają średnio 100 mln godzin treści wideo.
(LL, 11.01.2017)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)