Legia Warszawa z nowym naczelnym Legia.com i zmianami w dziale PR
Tak o zmianach informowała Legia na stronie Legia.com
Legia Warszawa wprowadza zmiany w dziale public relations - szefem mediów społecznościowych został Michał Łukasiewicz. Nowym redaktorem naczelnym serwisu Legia.com został Adam Dawidziuk, dotychczas dziennikarz "Przeglądu Sportowego".
Michał Łukasiewicz odpowiada za content na klubowych kanałach social media oraz koordynuje pracę zespołów foto i wideo. Poprzednio był dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com (polska platforma do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku). Pracował m.in. w Grupie Mediowej Dentsu, agencji social media Mint Media i Ströer Digital Media.
Z kolei Adam Dawidziuk jako naczelny Legia.com odpowiada za wszystkie treści przygotowywane przez zespół redakcyjny. Dawidziuk związany był z "Przeglądem Sportowym" od 2006 roku, a wcześniej był m.in. redaktorem naczelnym i właścicielem serwisu Legia.Net, a także dziennikarzem "Życia Warszawy" i tygodnika "Nasza Legia". Współpracował z Legią Warszawa przy tworzeniu programów meczowych. Jest współautorem "Księgi Stulecia Legii Warszawa", która wkrótce zostanie wydana przez PWN.
(IKO, 11.01.2017)