Ströer Polska nowym operatorem reklamowym w wagonach metra

(fot. pixabay.com)
Spółka Metro Warszawskie wybrała w przetargu nowego operatora systemu reklamowego w wagonach metra - firmę Ströer Polska. Dotychczas operatorem była spółka AMS, należąca do Agory firma reklamy zewnętrznej.
W wagonach metra trwa obecnie zmiana operatora systemu reklamowego. Należące do AMS ekrany sieci CityINFOtv działały do 31 grudnia ub.r. Metro Warszawskie podpisało umowę ze Ströer Polska na sześć lat (zakończona umowa ze spółką AMS obowiązywała przez trzy lata). Przetarg obejmuje najem powierzchni wagonów metra w celu umieszczenia tablic reklamowych małoformatowych wewnątrz wagonów, reklam napodłogowych, reklam na szybach wagonów i powierzchni pod montaż podsystemu informacyjno-reklamowego ESIR.
Przetarg został ogłoszony 28 października ub.r. i przystąpiły do niego tylko dwie firmy - AMS oraz Ströer Polska.
(IKO, KOZ, 10.01.2017)
