O Ryszardzie Petru najgłośniej w mediach społecznościowych
Ryszard Petru (fot. Adrian Grycuk / za wikipedia.org)
Wyjazd Ryszarda Petru, lidera partii Nowoczesna wraz z Joanną Szmidt na Sylwestra do Portugalii, w czasie, gdy partie opozycji protestują w Sejmie, był szeroko komentowany w mediach. Jak policzył dla nas Press-Service Monitoring Mediów w okresie od 31 grudnia 2016 roku do 4 stycznia 2017 roku (do godz. 15.) pojawiło się 15 837 informacji na temat Petru.
Najwięcej mówiono o polityku w mediach społecznościowych – w ciągu ponad pięciu dni pojawiło się blisko 13,9 tys. informacji. O liderze Nowoczesnej głośno było także w serwisach internetowych – 1,2 tys. informacji. Rzadziej wspominano o nim w telewizji (343), radiu (207) i w prasie (198). Najwięcej wzmianek pojawiło się w TVP Info (80), TVN 24 (62) i w serwisie Polskaprasa.pl (61).
(IKO, @PSMMonitoring, 09.01.2017)