Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Sport był liderem oglądalności wśród kanałów sportowych

(źródło: polsatsport.pl)

Kodowany Polsat Sport był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w 2016 roku, a Eurosport 1 osiągnął lepszy wynik niż naziemny Polsat Sport News.

W minionym roku kanały Polsatu pokazywały piłkarskie mistrzostwa Europy, a w TVP Sport oglądać można było igrzyska olimpijskie w Rio de Janeiro.

Polsat Sport (Telewizja Polsat) w 2016 roku uzyskał 0,56 proc. udziału w rynku, co oznacza spadek z 0,64 proc. w 2015 roku. Drugi był Eurosport 1 (Discovery) z minimalnym wzrostem z 0,46 proc. do 0,47 proc. Kanał ten miał lepszy wynik niż naziemny Polsat Sport News (Telewizja Polsat), który zmniejszył udział z 0,52 proc. do 0,42 proc. Czwartą pozycję utrzymał TVP Sport (Telewizja Polska), nieznacznie poprawiając wynik z 0,33 proc. do 0,35 proc. Natomiast piąte miejsce zajął Eurosport 2 (Discovery), zachowując udział na poziomie 0,19 proc.

Dalej znalazły się: Canal+ Sport (NC+) – spadek z 0,2 proc. do 0,14 proc., Polsat Sport Extra (Telewizja Polsat) – spadek z 0,13 proc. do 0,11 proc., nSport+ (NC+) – minimalny spadek z 0,1 proc. do 0,09 proc., Extreme Sports (AMC Networks International) – 0,08 proc. (bez zmian), a dziesiąty był Canal+ Sport 2 (NC+) – minimalny wzrost z 0,04 proc. do 0,05 proc.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 08.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.