Magdalena Siemieniako wygrała konkurs na obsługę graficzną PL.2012+
Stadion Narodowy (fot. Przemysław Jahr / Wikimedia Commons)
Spółka PL.2012+, zarządzająca stadionem PGE Narodowy, rozstrzygnęła konkurs ofert na obsługę graficzną. Wygrała go freelancerka.
Jak podaje Piotr Kostrzewski, menedżer ds. marketingu i komunikacji marketingowej PL.2012+, oferty złożyły trzy agencje reklamowe i dwóch freelancerów. Biuro prasowe spółki podaje, że były to: FineHeart, Follow Vision, Brandy Design, Oblicze.pl i AgencjaMarketingowa.pl (wspólna oferta), Magdalena Siemieniako. Do finału trafiły dwie, które spełniły wszystkie kryteria konkursu i przedstawiły najkorzystniejszą cenę. Ostatecznie wybrano ofertę Magdaleny Siemieniako, która zajmuje się grafiką użytkową i artystyczną.
Spółka PL.2012+ oczekiwała ofert przygotowanych w sześć dni. Termin ich składania upłynął 27 grudnia ub.r.
- Z naszej praktyki wynika, że firmom posiadającym doświadczenie w zakresie naszego zapytania o ofertę obsługi graficznej przygotowanie pakietu składającego się z prezentacji własnych osiągnięć, opisu koncepcji współpracy z PGE Narodowym oraz wyceny nie powinno zająć więcej niż jeden dzień roboczy - informuje Monika Borzdyńska, dyrektor ds. komunikacji i promocji PGE Narodowy.
Zamówienie dotyczyło m.in. przygotowania reklam prasowych, projektów ulotek, plakatów, zaproszeń, kart świątecznych, ofert produktów stadionowych, kart dostępu dla najemców lóż, infografik związanych z odbywającymi się na stadionie wydarzeniami, ikon i piktogramów na potrzeby sklepu internetowego i strony WWW, a także koordynacji druku, aktualizacji wizytówek dla pracowników spółki i adaptacji materiałów dostarczonych przez organizatorów wydarzeń stadionowych.
(AMS, 04.01.2017)